Økonomimedarbejder med flair for kundeservice søges

14. august 2024 - 09:21


Har du erfaring med økonomi og en passion for at yde fremragende kundeservice? Brænder du for at skabe stærke relationer og arbejde proaktivt i en dynamisk forsyningsvirksomhed? Så er du måske den økonomimedarbejder, vi søger!

Som økonomimedarbejder hos os vil du få en central rolle i vores team på 9 medarbejdere. Du vil have ansvar for at håndtere økonomiske opgaver, samtidig med at du yder en service, der skaber værdi for vores kunder. Du vil være bindeleddet mellem os og vores kunder, og derfor er det vigtigt, at du kan kommunikere klart og relationelt.

Kerteminde Forsyning er en veletableret forsyningsvirksomhed, der opererer inden for vand-, varme-, spildevands- og affaldssektoren. Vi er engageret i at levere bæredygtige og pålidelige ydelser til vores kunder.

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Daglig bogføring
  • Momsindberetning, afgifter m.m.
  • Afstemning
  • Kundeservice
  • Telefonbetjening
  • Kundemodtagelse
  • Oprettelse af kundesager
  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Dine endelige arbejdsopgaver vil afhænge af din profil og erfaring. Så vi er åbne for, hvad du kan bringe til bordet.

Kvalifikationer

Vi lægger vægt på, at du

  • har en relevant uddannelse inden for kontor, økonomi, regnskab eller beslægtede fagområder.
  • eventuelt har erfaring med anvendelsen af økonomiske systemer og ERP-systemer (f.eks. BC eller Navision). Det er dog ikke et krav.
  • er rutineret bruger af Office 365.

Personlige kompetencer

  • Har gode samarbejdsevner i forhold til samarbejdspartnere, kollegaer og kunder.
  • Er robust, fleksibel og kan bevare overblikket ved forskellige og vekslende opgaver.
  • Kan arbejde selvstændigt og systematisk.
  • Er ansvarsbevidst og har positiv tilgang til nye udfordringer.
  • Er fleksibel og udviklingsorienteret samt ser muligheder i stedet for begrænsninger.

Vi tilbyder

  • Muligheden for at gøre en reel forskel og bidrage til bæredygtig udvikling.
  • Et fagligt dygtigt og engageret team, hvor samarbejde og trivsel er i fokus.
  • En hverdag, hvor der er højt til loftet, og hvor din mening bliver hørt og taget seriøst.
  • En arbejdsplads, hvor vi er fleksible omkring måden, vi arbejder på, omkring hjemmearbejde, mødekultur, opgaveplanlægning og samarbejdsformer.
  • En arbejdspladskultur, hvor vi hjælper hinanden på kryds og tværs i uformel og humoristisk omgangstone.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen er på 37 timer om ugen inkl. 0,5 times daglig frokost. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen kan rettes til økonomi- og administrationschef, Matias Waagholt Thomsen på tlf. 6325 3319 eller mail: mwt@kertemindeforsyning.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores afdeling og bidrage til vores succesfulde forsyningsvirksomhed, bedes du sende din ansøgning og CV via knappen ”Ansøg”. Vi forventer at afholde jobsamtaler løbende og besætter stillingen, når vi har den rette kandidat. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!

Kerteminde Forsyning opfordrer alle ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Vil du udforske Kerteminde Forsyning, så klik bare løs på denne hjemmeside. 

Jobbet søges via Jobindex.

Til nyhedsoversigten